23. 10. 2014

DÝNĚ DIVOTVORNÁ

Pro milovníky dýně a podzimu přicházím s recepisem, který mě velmi baví. A nejvíce mě baví jednoduše, rychle, levně. Komu roste krásná šalvěj a má naveverkovaných ze země pár vlašáku nebo kaštanů, ať neváhá.



1/2 dýně máslové ( cca 700g ) 
2 lžíce šalvěje
5 lžic másla
2 velké stroužky česneku
ořechy ( kaštany, pinie, vlašáky, mandle )
parmazán
sůl, pepř, olivový olej
těstoviny

1. Nakrájenou dýni na kostičky ( i se slupkou ) smícháme s oliváčem, solí, utřeným česnekem a jednou lžíci šalvěje. Dáme zapéct do trouby.

2. Nasekané ořechy opražíme na pánvi zprudka cca 3 minuty.

3. Na rozpuštěném másle a mírném ohni osmahneme jednu lžíci šalvěje cca 4 minuty.

4. Z těstovin povařených na skus slijeme vodu a ponecháme si 3 lžíce těstovinové vody.

5. Smícháme těstoviny s opraženými ořechy, vodou z těstovin a máslem se šalvějí. Dochutíme pepřem. Nahoru poklademe dýni a posypeme parmezánem.





4 komentáře:

  1. Mám z toho děsnej hlad! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Šmarjaaa,že jsem to neviděla včera večer. Přišel pan hlad a odešly nápady. A to mám v lednici máslovou dýni,na balkóně šalvěj a v mrazáku letošní vlašáky! Hauuuuu. Tak dneska večer :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jóóó, doufám že bude chutnat, ale mě vše s dýni chutná velmi, je to zázrak! :D

      Vymazat