20. 10. 2014

AHOJ

Opět moje oblíbená dílnička a tisknutí Ahoj. A není to ledajaké Ahoj, je to hladové Ahoj. Ahoj, mám hlad! První je důležité slušně pozdravit, předtím než požádáme o jídlo. Vychovaná to zvěř.













Ahoj, já jsem čuník! :D

16 komentářů:

  1. Ahoj, já jsem pro změnu pěkný čuně :D. Dílnám zdar!

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní21/10/14

    Tiskneme s nasazením celého těla! Ale krásně teda...

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, ptáček i lištička jsou tedy skvělí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čáůmňáů, je to celá trojka, i medvěd hladovej k nim patří. :D

      Vymazat
  4. Krásná dílna, krásná práce (smekám), krásný fotky. A vůbec! Parádní celý blog!
    Jak to, že to tu neznám:)? Hned přidávám.
    Ať se daří!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díkydíkydíky, tolik pochval, uf. :))) Protože jsem nový divnotichý bloger! :D

      Vymazat
  5. Parádní! Ta tvoje liška je nejlepší ze všech! Strašně se mi líbí ty kapsičky s liškou http://www.fler.cz/zbozi/liska-velka-5627514 Chtěla bych je pro kluky na Vánoce, ale nevím, jestli ten starší rozchodí tu růžovou na ní :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hihi, tak to netuším jestli lišky jsou to pro kluky, podle toho jak jsou malí! :D Kdyby si někdy něco chtěla jsem pro barter, něco na krk z alpaky by se mi na krk hodilo. :P

      Vymazat
    2. 7 a 3,5 :-) Ale zálusk mám na lední medvědy na tašce, ale pro toho staršího, do výtvarky :-) Nechám projít hlavou a dám vědět.

      Vymazat
  6. pěkná dílna:)a ta kostkatá látka!věřim ti to bavení, čuníku, pěkný to máš!a kde bereš linooo?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lino je pro mě záhadou. :) Já jen roztroubím do světa, že potřebuji a vždy někdo má = nakřečkováno co se někde vyhazovalo...

      Vymazat
  7. Tak to je super! Parádní dílna i tisky...jaktože ještě neznám Tvůj blog? :)) Koukám teďka na fler a je to nádhera! Díky za návštěvu díky které jsem tě objevila :)) Evi

    OdpovědětVymazat