25. 12. 2014

VÁNOČNÍ PUSTEVNA

Na Vánoční den jsme se rozhodli neválet, ale jet na výlet tam kde to dobře známe. Na Pustevny, omrknout vyhořelý Libušín ( smutné ) a trochu se před večerním přecpáním projít. Na horách bylo plno a ani se nedivím, je to super tradice a určitě si ji zapisuji za uši i na příští rok.

Hezké svátky!













9 komentářů:

  1. Pekny vylet. Na Pustevny sa uz dlho chystam.
    Biela Mačka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doporučuji, ale bez Libušína mě to tam bavilo o trochu méně. :)

      Vymazat
  2. Jé, my byli v pondělí na Radhošti. Bylo tam největší bílo, nejen teda na zemi, ale mlha a vítr takový, že nás málem z vrcholu odválo! Vám to vyšlo líp trochu asi :) Třeba se tam někdy potkáme!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to je smůla, my jsme to měli jarní zcela. :D Potkáme příští Vánoce! :) Mezitím musím prozkoumat všechny ostatní neznámé vrcholy, nemáš nějaký tip? :)

      Vymazat
    2. No já mám ještě ráda cestu z Pusteven opačně, na Čertův mlýn :) A pak jsem spíš na nějaké delší hřebenovky na běžkách nebo kole (třeba Vsetínské vrchy od Vysoké přes Soláň do Rožnova) anebo kdysi jsme šli na čundr z trojmezí na Hrčavě po červené Velký Malý Polom a pak po hranici až na Bumbálku... :)

      Vymazat
  3. Krásná koláž! My sice nebyli na horách, ale několika kilometrovou procházku do přírody jsme si dopřáli taky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás to bude odteďkateď tradice, je to výborný nápad jít ven a lepší než ležet mezi čtyřmi stěnami u TV. :) A děkuji, mobilní koláž mňo. :D

      Vymazat
  4. Na Pustevnách to mám ráda, i když mi občas docela vadí ta lanovka a že je tam díky ní šílené lidí někdy. My se tam chystáme na silvestra na půlnoc .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lanovka je pro tlusté lidi, ale jednou za čas být tlustý lid... :D Užijte půlnoc a v pořádku dorazte dolů, já někdy chci zkusit Lysou na silvestra. :)

      Vymazat